Znaj ryzyko - kampania społeczna

W czerwcu 2022 ruszyła letnia odsłona kampanii społecznej „Znaj Ryzyko”, którą Fundacja Studio Psychologii Zdrowia realizuje od października 2021! Jednym z elementów kampanii jest aplikacja mobilna „Znaj Ryzyko”, którą można nieodpłatnie pobrać ze sklepów Google i Apple. Kampanię finansuje m.st. Warszawa.

W czerwcu i lipcu 2023 na ulicach m.st. Warszawy będzie można zobaczyć drugą odsłonę kampanii outdoorowej „Znaj Ryzyko”. Plakaty powstały spod ręki artystów – Tobiasza Cechowicza i Adama Sierocińskiego:

ZnajRyzyko.pl

Kampania społeczna „Znaj Ryzyko” ma na celu obalenie mitów społecznych utrudniających rozpoznanie problemu, zaprezentowanie uzależnienia od alkoholu jako choroby demokratycznej, na którą może cierpieć każdy – bez względu na płeć, pozycję społeczną czy zajmowane stanowisko, przybliżenie konsekwencji nadużywania alkoholu i uzależnienia oraz informowanie o możliwych formach i miejscach pomocy skierowanych do osób zagrożonych uzależnieniem, dotkniętych problemem uzależnienia od alkoholu i ich bliskich.

Kampania jest skierowana do mieszkańców m.st. Warszawy. Istotną formą dotarcia do warszawiaków spożywających alkohol jest aplikacja mobilna „Znaj Ryzyko”, która w nienachalny sposób zachęca do refleksji nad ilością i częstotliwością spożywanego alkoholu oraz monitorowania stanu upojenia. Co więcej, umożliwia dostęp do treści poradnikowych, bazy placówek pomocowych na terenie m.st. Warszawy oraz szybkiej konsultacji psychologa, specjalisty psychoterapii uzależnień i prawnika w ramach poradni online.

Aplikacja do pobrania w sklepach Google Play i Apple Store!

Oprac. na podstawie informacji organizatora.
Fot. Fundacja Studio Psychologii Zdrowia

Napisz komentarz

Przejdź do treści