Centrum Praw Kobiet w czasie pandemii udziela pomocy osobom dorosłym i dzieciom doznającym przemocy w rodzinie i/lub będącym świadkami przemocy w rodzinie również w trybie online.
Formy pomocy:
1) Uzyskanie bezpiecznego schronienia (po pierwszym kontakcie telefonicznym lub mailowym);
2) Indywidualne konsultacje psychologiczne, z wykorzystaniem kontaktu telefonicznego lub kontaktu online poprzez Skype’a, Messengera, WhatsAppa;
3) Konsultacje prawne indywidualne – z wykorzystaniem kontaktu telefonicznego lub kontaktu online poprzez Skype’a, Messengera, WhatsAppa;
4) Live chat na głównej stronie Centrum Praw Kobiet daje możliwość szybkiego i bezpośredniego kontaktu ze specjalistkami: prawniczkami i psycholożkami. Jest to cicha forma kontaktu dla osób, które nie mają możliwości zadzwonić i zwrócić się po poradę.
Dyżury:
Poniedziałek
10:00-17:00 dyżur psychologiczny
14:00-17:00 dyżur socjalny
17:00-18:00 dyżur prawniczy
Wtorek
9:00-15:00, 18:00-21:00 dyżur psychologiczny
15:30-18:00 dyżur prawniczy
Środa
9:00-16:00, 18:00-20:00 dyżur psychologiczny
15:30-18:00 dyżur prawniczy
Czwartek
9:00-14:00 dyżur psychologiczny
14:00-18:00 dyżur prawniczy
Sobota
13:00-15:00 dyżur psychologiczny
Kontakt:
- Uzyskanie bezpiecznego schronienia – pierwszy kontakt całodobowy:
Tel: 600 070 717,
606 256 790,
mail: sow@cpk.org.pl
- konsultacje psychologiczne i prawne pierwszy kontakt i zapisy od poniedziałku do piątku 09.00-17.00, tel.: 509 790 232, 22 622 25 17, mail: sekretariat@cpk.org.pl
- porady prawne mailowo: prawne@cpk.org.pl
- porady psychologiczne: psychologiczne@cpk.org.pl
Strona internetowa organizacji: www.cpk.org.pl
Informacja o aktualnym sposobie świadczenia usług: https://cpk.org.pl/pomoc-w-czasie-pandemii/
Działanie jest współfinansowane we środków m.st. Warszawy.
Oprac. na podstawie CPK.
Fot: Gabriel Benois, Unsplash.com
Dodaj komentarz