Znaj ryzyko - kampania społeczna

Centrum Wsparcia 24/7Fundacja ITAKA prowadzeni Centrum Wsparcia – całodobową pomoc poprzez telefon, czat i e-mail, skierowaną do osób znajdujących się w stanie kryzysu psychicznego. Telefon 800 70 2222 jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Wsparcie jest kierowane do osób, które:
– czują się stale przygnębione,
– nie dają sobie rady z codziennością,
– przeżywają kryzys emocjonalny,
– znajdują się w sytuacji „bez wyjścia”,
– nie radzą sobie ze stresem,
– nie czują motywacji do życia,
– są ofiarą przemocy,
– zamartwiają się o swój stan zdrowia,
– myślą, że „coś z nimi nie tak”,
– nie mogą pogodzić się ze stratą bliskiej osoby.

W Centrum Wsparcia dyżurują psycholodzy gotowi do wysłuchania, zrozumienia i akceptacji. Wskazują oni także odpowiednie placówki w danym regionie kraju, w którym można otrzymać bezpośrednią pomoc. W wyznaczonych godzinach w Centrum Wsparcia pełnią dyżury także specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni.

Więcej informacji, m.in. grafik specjalistów, jest dostępny na stronie: https://liniawsparcia.pl/

W ramach Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi:
– Telefoniczne Centrum Wsparcia:  800 70 2222,
– Bezpłatną linię, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu,
– E-mail: porady@liniawsparcia.pl,|
– Stronę www.liniawsparcia.pl,
– Czat.

Zadanie jest finansowane ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020.

Oprac. na podstawie strony www Fundacji ITAKA

Napisz komentarz

Skip to content