Skip to main content

Nauczyciel i wychowawca w czasach pandemii – nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
8 czerwca 2021

nieodpłatne szkolenia dla nauczycieliPracownia Perspektywa i Fundacja Studio Psychologii Zdrowia zapraszają nauczycieli i wychowawców na nieodpłatne szkolenia realizowane w formie zdalnej. Szkolenia będą poświęcone m.in. takim tematom, jak: profilaktyka uzależnień, przeciwdziałanie przemocy w rodzinie w czasach pandemii.

Każda placówka oświatowa z dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy może skorzystać z 3 szkoleń w formie zdalnej:

  • Profilaktyka uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie w czasach pandemii – wiedza na temat zagrożeń w pracy stacjonarnej i zdalnej
  • Uważny specjalista – rozpoznawanie w funkcjonowaniu dzieci/młodzieży/rodziców w czasie pandemii
  • Wypalenie zawodowe a pandemia – umiejętność zadbania o swoje emocje
  • Stres, emocje oraz uważność i umiejętność komunikacji w czasie pandemii
  • Działania profilaktyczne podejmowane w placówkach w czasie pandemii

Zajęcia zostaną zrealizowane na platformie ZOOM w porozumieniu ze szkołą.

Zgłoszenia:

Tel. 533 300 401 lub e-mail: pracowniaperspektywa@gmail.com

Projekt jest współfinansowany przez Dzielnicę Mokotów m.st. Warszawa

Oprac. na podstawie informacji organizatora.
Fot. Christin Hume, Unsplash.com

Zostaw swój komentarz:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mogą Cię zainteresować:

Wakacyjne grupy interpersonalne dla młodzieży

Grupy samopomocy – Wspólnota Anonimowych Seksoholików

Grupa ludzi trzymających się za ręce

Bliskie „mijania” i „spotkania” – zajęcia grupowe dla młodych dorosłych

Młodzież podczas warsztatów

Nabór do programu „Parasol” – nieodpłatne warsztaty dla młodzieży i rodziców

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.